Marime font:

Am emis o chitanta pentru o factura, insa operatiunea imi apare dublata in Registrul de casa. De ce?

Verifica daca in registrul de casa ai o inregistrare dubla: o data operatiunea adaugata automat in registru, in urma emiterii chitantei, si inca o operatiune adaugata manual, din greseala sau de catre un alt utilizator al contului Smart Bill.

Acceseaza Incasari si Plati/ Operatiuni casa si aplica aici cateva filtre pentru a identifica si compara usor cele doua inregistrari.

De exemplu, poti folosi filtrul pentru suma, daca stii ca de obicei, incasarile sunt pe sume diferite:

img

Odata identificate cele doua inregistrari, un indiciu ca o inregistrare este adaugata manual, iar alta automat in urma emiterii chitantei, sunt optiunile din partea dreapta:

img

Operatiunea de pe primul rand de sus are atat optiunea de editare disponibila, cat si cea de stergere.

Operatiunea de pe randul de jos are disponibila doar optiunea de editare. O chitanta poate fi stearsa doar din Documente emise/ Incasari , daca este ultima chitanta emisa pe seria implicita.