Marime font:

Ce operatiuni pot inregistra din extrasul bancar?

Tipul operatiunilor inregistrate la importul extrasului de cont poate fi:

  • Incasari clienti - sunt incasarile efectuate pe facturi emise catre clientii tai;
  • Plati furnizori - sunt plati efectuate pe facturi primite de la furnizori (cheltuieli, de exemplu);
  • Plati diverse – sunt diverse comisioane si plati catre banca, la adaugarea lor se va inregistra atat o plata cat si o cheltuiala de tip Comisioane bancare , avand ca furnizor banca la care este deschis contul;
  • Transferuri – incasari – sunt diverse incasari care nu se incadreaza in incasari de la clienti;
  • Transferuri – plati – sunt diverse plati care nu se incadreaza in plati furnizori sau plati diverse.

Se pot introduce inregistrari in raport prin 2 metode:

  • Import de extrase, in formatul furnizat de banca (sunt acceptate fisiere de import in format csv); SAU
  • Adaugare manuala a operatiunilor.

Mai intai, este nevoie sa configurezi contul bancar pentru care vrei sa importi extrasul de cont, in meniul Configurare/ Conturi bancare.

Daca nu exista cel putin un cont bancar inregistrat in meniul de mai sus, la orice pas pe care il efectuezi in raportul Extrase de cont va aparea o fereastra pentru a inregistra un cont.