Marime font:

Vanzari pe produse

In acest raport poti urmari, pentru fiecare produs in parte, clientii care l-au cumparat si documentele prin care s-au vandut produsele.

Acest raport te ajuta sa optimizezi activitatea de vanzare, servind in acelasi timp si pe post de “termometru” al relatiilor tale cu clientii existenti.

Poti filtra acest raport pe client. Vezi exact care sunt clientii care achizitioneaza in mod constant de la firma ta, putand astfel sa mentii relatii cu acestia si poti stabili un plan de crestere a vanzarilor pentru clientii care cumpara mai putin.

Poti vedea in orice moment daca trend-ul companiei este ascendent sau descendent si poti evalua activitatea de vanzare prin inregistrarea si compararea rapoartelor de vanzari din luna curenta fata de cea precedenta.

Raportul ia in calcul si afiseaza documente de vanzare – facturi si bonuri fiscale , conform filtrelor aplicate.

Informatiile sunt grupate pe produs in ordine alfabetica, iar documentele corespunzatoare sunt aranjate in ordine cronologica. Un document pe care sunt mai multe produse se afiseaza pentru fiecare produs in parte, dar valorile afisate sunt doar cele corespunzatoare produsului respectiv.