Marime font:

Cheltuieli pe categorii

Raportul Cheltuieli pe categorii iti arata o imagine completa a cheltuielilor inregistrate in Smart Bill in perioada analizata, pe categorii de bunuri sau servicii achizitionate.

Raportul te ajuta sa vezi rapid:

  • cati bani s-au cheltuit si pe ce;
  • daca a crescut brusc totalul sumelor platite: analizezi rapid pe ce categorii au crescut cheltuielile;
  • daca vrei sa reduci cheltuielile pe firma: te ajuta sa intelegi rapid pe ce categorii ai putea face economii.
img

Raportul cuprinde urmatoarele sectiuni:

  • Data – data documentului in baza caruia s-a inregistrat cheltuiala;
  • Categoria in care a fost incadrata cheltuiala;
  • Subcategoria in care a fost incadrata cheltuiala;
  • Descrierea – care a fost introdusa la inregistrarea cheltuielii;
  • Valoarea fara TVA a cheltuielii inregistrate;
  • TVA-ul aferent sumei inregistrata ca si cheltuiala;
  • Valoarea totala inregistrata ca si cheltuiala;
  • Moneda in care este exprimata valoarea.

BINE DE STIUT!

Categoriile si subcategoriile din acest raport sunt cele definite/ configurate in meniul Nomenclatoare/ Gestiuni . Mai multe detalii, aici.