Marime font:

Actiuni Recurenta activa

Daca recurenta este activa, pe coloana Actiuni sunt disponibile urmatoarele:

img

Optiunea Vizualizare te ajuta sa vezi rapid documentele (facturi sau proforme) emise pe baza recurentei.

Aceasta actiune duce automat la deschiderea meniului Documente emise/ Facturi sau Proforme (in functie de tipul de document emis pe baza recurentei), filtrat pe documentele recurente deja emise.

Acest meniu se deschide intr-un tab separat al browserului folosit.

In partea de sus a meniului este afisat un mesaj de informare, pentru a-ti fi usor de urmarit abonamentul pentru care se afiseaza documentele:

img

Pentru facturile emise pe baza recurentelor sunt disponibile informatiile la fel ca pentru facturile emise in mod obisnuit. Specific pentru recurente, pe coloana Status este disponibila iconita img.

Prin optiunea Oprire se opreste abonamentul recurent setat, iar urmatorul document nu se mai emite la data programata. Recurenta ramane in Documente emise/ Documente recurente cu valoarea Oprit , disponibila in coloana Data terminare.

img

Optiunea Modifica deschide automat pagina de modificare a abonamentului recurent. Actualizeaza datele recurentei si salveaza-o inca o data astfel incat datele sa fie actualizate pentru urmatorul document emis.

Daca ai deja setata o recurenta, si aceleasi date vrei sa le folosesti pentru o recurenta noua (pentru acelasi client sau pentru un alt client), castiga timp folosind optiunea Copiaza . Automat, se va deschide meniul de emitere a unei noi recurente, cu datele preluate de pe recurenta initiala. Se preiau datele clientului, datele despre produs(e), cat si campurile specifice pentru setarea si emiterea recurentei (data emiterii primului document, frecventa etc). Campul Numar abonament se completeaza automat cu urmatorul numar, in ordine cronologica.

Nu mai ai nevoie de recurenta pentru un anumit client? Foloseste optiunea Sterge iar respectivul abonament recurent este eliminat din aplicatie – implicit, nu se mai emite urmatorul document recurent.