Descrierea Produsului se adauga pe documente pentru a preciza informatii suplimentare despre produsele pe care le vinzi.

La adaugarea unui produs pe documente, programul iti sugereaza descrierea salvata pentru acest produs daca:

  • produsul tau are descriere salvata in Nomenclator sau
  • ai adaugat pentru acest produs o descriere la emiterea unui document anterior.

Poti modifica sau sterge descrierea direct din interfata de emitere a documentului.

Cu ce ma ajuta sa folosesc optiunea Descriere produs?

Optiunea Descriere produs te ajuta:

  • sa salvezi timp, prin adaugarea automata a descrierii pentru produsele tale
  • sa ai un nomenclator cu mai putine produse. Astfel, produse sau servicii de acelasi tip pot fi diferentiate prin mici modificari in campul Descriere.

De exemplu, pot avea serviciul “mentenanta” cu descrierea “luna iunie 2017”, iar urmatoarea luna acelasi produs cu descrierea “luna iulie 2017” fara a adauga in nomenclator produse / servicii separate pentru fiecare luna in care facturez acest serviciu.

Care este diferenta intre folosirea codurilor de produs si folosirea optiunii descriere produse?

Codurile de produs sunt desemnate in aplicatia Smart Bill pentru a identifica mai ușor produsele, pe cand descrierile le vei folosi pentru a detalia specificatiile produselor tale.

Descrierea se poate modifica usor chiar la emiterea facturii, codul de produs poate fi modificat doar in Nomenclator produse.

De exemplu, am in stoc telefonul Samsung S1000, cu trei variante de culoare: alb, rosu si negru.

Codul de produs poate fi S1000a, S1000r, S1000n, fiecare corespunzator unei variante de culoare a produsului. Acest cod de produs prescurtat ma ajuta sa imi tin mai usor evidenta produselor disponibile. Adaugand si descrierea (culoare: alb, rosu sau negru) pe factura, este clar pentru client ce culoare de telefon va gasi in cutie, il voi asigura astfel ca i-am vandut optiunea dorita.