Poti stabili drepturile unui utilizator cand il adaugi in contul firmei, sau poti edita drepturile unui utilizator existent apasand pe creion (modificare) in meniul Utilizatori al aplicatiei, in dreptul utilizatorului pe care ai ales sa il modifici.

Drepturi utilizatori – mod simplu, ca in imaginea de mai jos:

img

In mod simplu, exista 3 optiuni de acces pe contul firmei:

  • Emitere: Permite vizualizarea documentelor si acces la emiterea tuturor tipurilor de documente (inclusiv operatiuni casa si nomenclatoare) din versiunea browser si aplicatiile desktop si mobil.
  • Editare / stergere: Permite vizualizarea documentelor si acces la modificarea tuturor tipurilor de documente (inclusiv operatiuni casa) din versiunea browser si aplicatiile desktop si mobil.
  • Administrare: Permite vizualizarea documentelor si acces la setarile firmei: date generale, serii documente, conturi, utilizatori etc din versiunea browser si aplicatia desktop.

Drepturi utilizatori – mod detaliat, ca in imaginea de mai jos:

img
img

Dupa modificarea drepturilor de utilizator, nu uita sa salvezi modificarile, apasand Salveaza utilizator in partea de jos a paginii.

General:

In sectiunea General stabilesti daca utilizatorul are sau nu drepturi de administrare a contului: acces la setarile firmei: date generale, serii documente, conturi, utilizatori din versiunea browser si aplicatia desktop.

Documente:

Acces complet inseamna vizualizare, emitere, editare si stergere documente.

img

Aici poti edita in detaliu drepturi de acces sau restrictii pe fiecare tip de document: facturi, incasari, proforme, avize, plati, cheltuieli.

Pentru documentele care au serie definita (facturi, incasari, proforme, avize) poti acorda acces pe una sau mai multe din seriile definite.

Nomenclatoare:

Acces complet inseamna vizualizare, emitere, editare si stergere inregistrari din Nomenclator. Aici poti edita in detaliu drepturi de acces sau restrictii pe fiecare Nomenclator: produse, clienti, furnizori, categorii cheltuieli.

Rapoarte:

Aici stabilesti daca utilizatorul poate vizualiza rapoarte, impartite in Registru de casa si Alte rapoarte, celelalte rapoarte de pe contul firmei.

Aplicatii:

Aici stabilesti cum anume poate accesa utilizatorul contul Smart Bill Cloud al firmei:

  • Browser versiune online, pe internet
  • Mobil: aplicatia special creata pentru telefonul mobil (Android si IOS), necesita descarcarea aplicatiei si conexiune la Internet.
  • API / Magazin online: acces prin API si sau plugin-uri pentru magazinele online – mai multe detalii despre integrarea prin API gasesti in sectiunea Informatii API si integrare cu magazine online.
  • Permite accesul urmatoarelor IP-uri: acces doar de la adresele IP definite in Smart Bill Cloud, adresele IP vor fi separate prin virgula.