Abonamentele Smart Bill Cloud Gestiune permit accesul la:

  • Facturare / Vanzare
  • Gestiunea stocurilor
  • Inregistrarea cheltuielilor si gestionarea platilor catre furnizor
  • Rapoarte
  • Inventariere
  • Lucru cu coduri de bare
  • Conectare la case de marcat (din Mozilla Firefox pentru moment)
  • Plugin-uri pentru integrarea cu magazine online: Magento, Woocommerce, Prestashop, OpenCart
  • Aplicatie pentru Android si iOS
  • Suport tehnic si actualizari
  • API
  • Drepturi avansate pentru utilizatori
  • Vizualizarea in sidebar a informatiilor despre vanzari in momentul facturarii: profit, discount acordat etc
  • Posibilitatea alegerii unui stoc minim pe produse si primirii de notificari legate de atingerea acestuia
  • Gestionarea stocului trimis la terti spre vanzare

Unele optiuni sunt disponibile in functie de tipul de abonament activa.

Pentru a testa facilitatile incluse in abonamentele de gestiune contacteaza-ne la gestiune@smartbill.ro