Poti vedea detalii despre facturile tale in pagina de Informatii a unei facturi. Aici vezi rapid informatii

Pagina este grupata in sectiuni:

  • Actiuni
  • Incasari
  • Recurente
  • Observatii (interne).

Sectiunile Incasari si Recurente se afiseaza doar daca sunt informatii corespunzatoare pentru aceste sectiuni.

Campul Observatii este doar pentru uz intern al firmei tale, ceea ce scrii aici nu va fi afisat pe documente. Informatiile introduse aici sunt afisate pe rapoarte, iar cand exporti un raport in format excel sau PDF continutul din campul Observatii se afiseaza si in acel document exportat. Poti introduce aici informatii despre termenul de plata agreat cu clientul, feedback-ul clientului despre ultima livrare, ultima comunicare despre termene de livrare agreate, sau alte informatii care iti sunt de folos in desfasurarea activitatii.

img

In zona de Actiuni a paginii de Informatii se afiseaza pentru facturile emise:

  • de cine si cand a fost emisa factura
  • cand a fost anulata si / sau restaurata
  • daca a fost emisa pe baza de proforma
  • daca a fost emisa pe baza de aviz
  • daca a fost emisa pe baza de incasare
  • daca exista stornari legate de factura respectiva
  • daca este emisa pe baza de recurenta si care este data urmatoarea emiteri.

Poti vedea usor documente legate de factura respectiva, cu un simplu click pe seria si numarul documentului. Identifici simplu documentele conectate cu acea factura prin culoarea seriei si numarului documentului: albastru, ca in imaginea alaturata.

De exemplu, in imaginea alaturata, storno aa0061 sau aviz zz0001 pot fi vizualizate direct cu click seria si numarul documentului. Astfel poti vedea mai usor istoricul modificarilor si documentelor legate de o anume factura.

img