Poti genera raportul de facturi emise aplicand filtre, ca in imaginea alaturata

img

Astfel, pentru a genera un raport detaliat in raportul de facturi emise, ai la dispozitie o serie de criterii de filtrare, pentru a genera cat mai usor un raport cu criteriile selectate de tine:

  • Client – alege aici denumire, CIF sau codul de client pentru clientii tai.

    Daca introduci cateva litere din numele clientului, se deschide o lista din Nomenclatorul de clienti cu numele clientilor care contin acele litere; poti alege astfel un client din lista.

    img
  • Serie. numar factura
  • Status: poti filtra facturile care au status: incasata, incasata partial, neincasata, emisa, ciorna, anulata, depasita, storno sau avans.
  • Moneda: lei sau valuta
  • Produs: poti filtra dupa denumirea, codul sau descrierea produsului
  • Trimise – camp valabil pentru facturile trimise prin email clientilor
  • Vizualizate – camp valabil doar pentru facturile trimise prin email clientilor tai
  • Recurente – pentru facturile emise in urma unei recurente.

Raportul Documente emise / Facturi contine urmatoarele informatii:

  • Factura: seria si nr facturii
  • Client: denumirea clientului
  • Data emiterii
  • Daca scadentei (daca a fost selectata)
  • Valoare fara TVA
  • Valoare TVA
  • Total
  • Moneda in care a fost emisa factura
  • Status
  • Actiuni

Campul Observatii este doar pentru uz intern, informatiile introduse aici nu sunt afisate pe factura. Ai insa posibilitatea sa adaugi informatii pe care le poti modifica sau sterge oricand; informatiile introduse in campul Observatii se pastreaza in exportul excel al raportului de facturi emise.

In pagina de vizualizare a unei facturi se afiseaza statusul in partea de sus, ca in imaginea de mai jos.

img