In Smart Bill sunt disponibile trei optiuni de stornare a unei facturi. Alege modul de lucru care ti se potriveste mai bine:

Optiunea 1

Din meniul Emitere, alegi optiunea Factura Storno. Se va deschide formularul de emitere a facturii storno si o lista de facturi care pot fi stornate. Selectezi documentul pe care vrei sa-l stornezi si apesi Storneaza sub tabel. Poti filtra facturile emise dupa client (nume, CIF sau CNP, cod client), dupa limba in care au fost emise, dupa serie, numar si moneda

img

Optiunea 2

img

Din meniul Emitere / Factura, rotita de Optiuni factura din partea dreapta sus, selectezi Adauga stornare si se deschide o lista de facturi care pot fi stornate. Bifeaza documentul sau documentele pe care ai ales sa le stornezi si apasa butonul Storneaza.

img

Pentru a storna mai multe facturi deodata, alege din lista facturile pe care vrei sa le stornezi.

Important

Facturile selectate trebuie sa aiba clienti cu acelasi CIF. Daca clientul tau si-a schimbat intre timp statutul din neplatitor TVA in platitor de TVA, nu vei putea realiza stornarea facturilor.

Optiunea 3

Din meniul Rapoarte / Documente emise / Facturi, selectezi factura pe care ai ales sa o stornezi si in coloana Actiuni apesi pe sageata cu varful in jos si se deschide un meniu care contine si optiunea Storneaza, ca in imaginea de mai jos.

img

Atentie:

Daca intre timp firma ta si-a schimbat statutul de platitor de TVA (ai devenit platitor sau neplatitor de TVA) nu poti storna facturile emise inainte sa iti modifici statutul. Pentru a putea storna documentul, va trebui sa revii temporar la acelasi statut (platitor / neplatitor TVA) pe care firma ta il avea la momentul emiterii respectivei facturi.