Acceseaza meniul Rapoarte / Cheltuieli si plati / Situatia platilor; aici gasesti situatia cheltuielilor inregistrate in program.

Raportul este afisat in mod standard pentru luna curenta; poti modifica perioada de afisare apasand pe calendar.

img

Poti filtra acest raport dupa:

  • Furnizor
  • Nr doc
  • Moneda
  • Status plata

Poti selecta sa se afiseze soldul initial, documentul de plata sau sa afisezi doar documentele marcate ca platite.

img

Perioada de afisare poate fi modificata apasand pe calendar.

Raportul poate fi exportat in format excel, iar daca ai aplicat filtre, va fi descarcat cu filtrele aplicate

Raportul contine urmatoarele informatii pentru cheltuielile inregistrate in program:

  • Data emiterii
  • Document
  • Valoare totala (RON)
  • Rest de plata (RON)
  • Data scadentei, daca documentul are o data scadenta
  • Zile intarziere, calculate daca documentul a avut data scadenta care a fost depasita
  • Status: platit, termen depasit, in termen

In coloana Actiuni a raportului ai posibilitatea sa modifici cheltuiala sau sa o marchezi ca platita.