Conta

ManagerConta – programul care-si propune sa schimbe viata contabililor din Romania

managerconta webinar

Publicat in 19-02-2020 - Actualizat in 02-03-2020

ManagerConta este un instrument de administrare a activitatii contabile creat in scopul de a le facilita profesionistilor din acest domeniu operatiunile si de a le oferi timp si pentru alte lucruri care conteaza pentru acestia. Pentru a putea fi eficienti pe plan profesional, avem nevoie sa ne simtim impliniti pe plan personal, indiferent ca este vorba despre familie, viata sociala sau hobby-uri, iar SmartBill, prin intermediul ManagerConta, urmareste sa atinga acest scop.

Extrem de simplu de folosit, programul ofera o serie de facilitati deloc de neglijat:

  • prin intermediul acestuia, contabilii pot sa semneze electronic si sa depuna, printr-un singur click, peste 20 de tipuri de declaratii;
  • se pot, de asemenea, conecta la SPV ANAF si extrage astfel documente cum ar fi fisele ROL (PDF sau rezumat Excel), somatii, notificari sau extrase de trezorerie;
  • isi pot administra intregul portofoliu de clienti, de la dosare pana la contracte, dintr-o singura interfata, in mod simplu si eficient;
  • sumele de plata pentru clienti sunt generate automat din declaratii si se gasesc intr-un raport ce poate fi trimis direct clientilor, fara a mai fi necesara, luna de luna, redactarea unui e-mail care sa detalieze obligatiile de plata sau sumele si conturile IBAN in care acestia trebuie sa faca viramentele.

Pentru a prezenta intr-un mod cat mai interactiv si prietenos acest nou program SmartBill, pe data de 18 februarie a fost tinut un webinar in acest scop. Cristina Stefan, colega noastra – Accounting Support Specialist SmartBill Conta – a prezentat in detaliu programul, trecand in revista urmatoarele functionalitati:

  1. Semnarea si depunerea declaratiilor
  2. Sume de plata la buget
  3. Calendarul declaratiilor
  4. Dosarul permanent al clientului
  5. Preluarea documentelor din SPV
  6. Drepturi de acces ale utilizatorilor

Ne-a adus mare bucurie interesul de care au dat dovada participantii la webinar. Acestia ne-au adresat o serie de intrebari pe care le vom prelua aici, deoarece consideram ca sunt foarte utile tuturor contabililor interesati sa incerce acest program:

  1. Putem semna cu mai multe tokene? Desigur, este suficient sa conectati pe rand fiecare token in parte la calculator si sa selectati declaratiile de depus pentru a urma apoi procesul de trimitere pe ANAF.
  2. Ce declaratii putem depune? Se poate depune orice declaratie din modul, inclusiv situatiile financiare anuale. Acestea pot fi generate cu orice soft de contabilitate in format XML sau PDF Inteligent. Programul suporta urmatoarele declaratii: D100, D112, D300, D301, D390, D394, D101, D205, D207, A4200, D104, D106, D120, D130, D180, D392, D393, D399, D401, D402, D403, D710, S1002, S1003, S1004, S1005, S1027, S1050, S1120, S1121, S1122.
  3. Trebuie sa descarcam si sa arhivam separat declaratiile si recipisele? Nu este necesar sa le stocati pe un suport fizic extern, acestea se pastreaza salvate in modul pe o perioada nedeterminata de timp.
  4. Trebuie sa incarcam manual in aplicatie clientii? Ii putem sterge? Nu este necesar sa ii adaugati manual, dar daca doriti, puteti proceda si in acest fel. Nomenclatorul de clienti se populeaza in mod automat cu date la importul declaratiilor in modul sau la interogarea SPV.
  5. Se plateste abonament pentru utilizarea aplicatiei? Utilizarea SmartBill Conta si ManagerConta este gratuita pentru firmele de contabilitate, cabinetele de experti contabili/contabili autorizati.
  6. Se va putea utiliza si de pe mac? Accesul in cont, incarcarea declaratiilor, consultarea rapoartelor etc. se pot face de pe orice platforma, atata timp cate se foloseste un browser suportat (recomandam Chrome sau Firefox). In schimb, depunerea declaratiilor si interogarea SPV se pot realiza doar de pe un computer cu Windows. Este o restrictie impusa de driverele tokenului de depunere: au suport doar pentru Windows.
  7. Poate o PFA utiliza acest program? Daca activati in domeniul evidentei contabile, puteti utiliza modulul ManagerConta ca profesionist contabil care are nevoie sa gestioneze declaratii de depus pentru clientii carora le tineti evidenta contabila si pentru care aveti nevoie sa interogati SPV-ul.
  8. Dacă am cont pe conta.smartbill.ro cum pot avea acces la Smartbill Manager conta? Da, se poate. Daca este activat pe firma dumneavoastra, in meniul din stanga, sus, veti gasi un buton Admin. La click pe acest buton veti ajunge in ManagerConta. Daca nu aveti butonul Admin in meniu, va rugam sa contactati echipa noastra de suport si va vom activa modulul. Bineinteles, din ManagerConta puteti accesa si SmartBill Conta.
  9. Este posibila salvarea datelor si pe desk-ul pe care lucram, ca masura suplimentara de siguranta? Daca va referiti la declaratiile depuse si recipisele primite la depunerea pe ANAF, da, acestea se pot descarca si salva pe calculator sau pe un support extern.

ManagerConta este acel instrument care va schimba viata contabililor care il utilizeaza si, in plus, este si va ramane GRATUIT!

Articole similare
Intrebari din Domeniu

Grupuri de firme – cateva lucruri bine de stiut din punct de vedere contabil

Intrebari din Domeniu

4 zone din contabilitatea firmelor, impactate de situatia de criza

Intrebari din Domeniu

Impozitul pe profit, reguli de calcul si optiuni pentru firme

Intrebari din Domeniu

PFA la norma vs PFA in sistem real, PFA vs angajat, PFA vs SRL

0 0 vote
Article Rating
Aboneaza-te
Anunta-ma
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments