Facturare si GestiuneProgramele SmartBill

Monitorizarea partenerilor de afaceri in SmartBill

Monitorizare parteneri

Publicat in 24-06-2020 - Actualizat in 25-06-2020

La SmartBill, inca lucram de acasa cu totii, dar tehnologia ne permite sa avansam pe diversele proiecte in desfasurare ca si cum am fi la birou. Colegii din departamentul de dezvoltare produs au finalizat astfel o noua functionalitate menita sa faca viata de antreprenor mai usoara si mai frumoasa, iar noi avem bucuria de a va da aceasta veste buna. Cu SmartBill poti acum monitoriza un numar de maximum 20 de parteneri, indiferent daca acestia sunt clienti sau furnizori.

Haideti sa vedem cum functioneaza!

Partenerii pe care doresti sa ii monitorizezi pot fi adaugati in doua moduri:

  • automat, in ordinea descrescatoare a valorilor tranzactiilor dintre ei si compania ta
  • manual, prin selectarea lor din listele inregistrate in nomenclatoare

Lista partenerilor poate fi realizata prin intermediul ambelor metode. Astfel, 15 parteneri pot fi adaugati in mod automat, iar restul de 5 prin adaugarea manuala.

Aceasta lista a firmelor monitorizate este apoi disponibila in aplicatie sub numele de Lista parteneri si se afla in raportul Monitorizare parteneri. In plus, orice modificari ar fi necesare, acestea pot fi realizate in orice moment, fara probleme.

Adaugarea automata

Pentru a te folosi de optiunea de a adauga in mod automat parteneri pe lista, tot ce trebuie sa faci este sa apesi Adaugare automata, iar SmartBill va afisa primii 20 cei mai importanti parteneri, selectati, asa cum spuneam, in ordinea descrescatoare a valorilor tranzactiilor.

Lista are initial un statut de propunere, astfel incat se poate interveni si se pot sterge partenerii, utilizand actiunea Sterge afisata pe coloana din partea dreapta. Odata efectuata, stergerea ofera posibilitatea adaugarii unui nou partener, apasand butonul +Partener.

Ulterior acestor actiuni, la final, dupa ce au fost selectati toti partenerii (indiferent ca sunt in numar de 20 sau mai putini), se va apasa butonul Salveaza.

In situatia in care in ultimele 6 luni nu figureaza tranzactii cu partenerii inregistrati, un mesaj va recomanda utilizarea metodei de adaugare manuala.

Adaugarea manuala

In cazul in care ai dori sa monitorizezi anumiti parteneri, indiferent de valoarea corespunzatoare tranzactiilor pe care le-ai realizat cu acestia, este de preferat sa utilizezi  +Adaugare manuala.

Pentru a face acest lucru, se va deschide fereastra Lista parteneri cu ajutorul butonului +Partener. Apare un selector unde sunt afisati, in ordine alfabetica, toti partenerii – clienti si furnizori inregistrati in SmartBill. Tot ce trebuie sa faci este sa il selectezi pe cel dorit si sa apesi butonul Adauga.

Notificarile

Informatiile care privesc monitorizarea sunt preluate in SmartBill la fiecare 24 de ore.

Cand apar notificari, acestea sunt anuntate printr-un mesaj, de unde se poate ajunge direct in raportul Monitorizare (daca este vorba despre 2 sau mai multe notificari) sau pot fi vizualizate detaliile, in cazul in care este vorba despre o singura notificare.

Cateva aspecte in ceea ce priveste mesajele:

  • acestea apar doar utilizatorilor cu drept de vizualizare
  • apar doar o data pentru un utilizator
  • vei fi avertizat in legatura cu notificarile considerate necitite

BINE DE STIUT!

O notificare va fi considerata citita doar dupa ce a fost deschis raportul Monitorizare (sau dupa ce notificarea a fost accesata direct din mesaj). Daca nu accesezi raportul dupa ce ai primit o notificare, aceasta va fi iar raportata ca fiind noua la urmatorul mesaj. De asemenea, vei primi o notificare pe telefonul mobil, daca utilizezi aplicatia SmartBill si nu ai deschis notificarea in browser.

Raportul Monitorizare

Acest raport cuprinde toate aceste notificari, precum si urmatoarele informatii:

  • Data: data la care a fost primita notificarea
  • Partener: denumirea acestuia
  • Tip partener: client sau furnizor (atunci cand un partener este atat client, cat si furnizor, ambele statusuri sunt afisate)
  • Mesaj: descrierea situatiei care face obiectul notificarii
  • Categorie: tipul de notificare, in functie de subiectul acesteia
    • Dosare faliment
    • Datorii – modificari ce privesc aparitia/cresterea/scaderea cuantumului datoriilor catre ANAF
    • Certificat pentru situatii de urgenta
    • Schimbare activ fiscal – inactivarea firmei
    • Schimbare status TVA – de exemplu, se face trecerea de la statutul de platitor de TVA la statutul de neplatitor

Exista doua actiuni disponibile pentru orice notificare:

  • Vezi notificare: afiseaza date suplimentare in legatura cu notificarea primita
  • Informatii partener: deschide fereastra Vizualizare date client/Vizualizare furnizor unde se regasesc toate informatiile legate de partener si disponibile in SmartBill. Aceste date nu pot fi editate.

Notificarile din raport nu pot fi sterse, acestea continuand sa apara chiar daca partenerul la care fac referire nu mai este monitorizat. Raportul poate fi filtrat in functie de partener si categoria notificarii. Selectorul partenerilor din filtru afiseaza toti clientii si furnizorii inregistrati in SmartBill, nu doar cei care sunt / au fost monitorizati.

Aceasta functionalitate este GRATUITA pana la 30 septembrie pentru utilizatorii programului de facturare sau gestiune SmartBill. Ulterior, pretul va porni de la 3 EUR, in functie de numarul de parteneri pe care doresti sa ii monitorizezi.

Articole similare
Facturare si Gestiune

Nou in Smart Bill

Intrebari din Domeniu

Facturare in sistemul dropshipping

Business Know-How

Beneficiile facturarii online - Povestea celor mai bune amandine din lume #povestismart

Facturare si Gestiune

Incaseaza facturile rapid si sigur prin plata online

0 0 vote
Article Rating
Aboneaza-te
Anunta-ma
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments