Autentificare Cloud

Contact

Bill
Ai o afacere? Cu SmartBill facturezi simplu, rapid si ai integrare gratuita e-Factura!       Afla mai multe
Facturare si Gestiune

Noul dashboard Smart Bill

dashboard smart bill

Cand spunem Smart Bill, ne gandim in primul rand la oamenii din spatele aplicatiei, la dezvoltatori, oamenii de vanzari, de suport, toti cei care fac posibil ca activitatile de facturare si gestiune sa fie mai simple si placute chiar.

Toate eforturile acestora au un singur scop: linistea ta. De aceea ne dorim si facem tot posibilul pentru a perfectiona produsele Smart Bill in permanenta, pe baza informatiilor primite de la utilizatori: ce merge, ce si-ar dori sa poata face in plus aplicatia, ce prezinta mai putin interes etc.

Noul Dashboard Smart Bill (panou de control) este rezultatul acestui efort sustinut de a- iti face viata mai usoara. Aceasta functionalitate iti ofera posibilitatea de a avea tot timpul o privire de ansamblu asupra activitatilor desfasurate in firma ta. Poti astfel sa iti configurezi panoul de control cu elementele grafice si datele necesare pentru a evalua corect situatia business-ului tau.

dashboard smart bill

( Click pentru a mari imaginea Noul Dashboard Smart Bill )

Vei intelege cu usurinta daca vanzarile tale sunt in crestere sau nu, care este situatia incasarilor, care sunt tendintele pe care le urmeaza afacerea ta si vei avea acces la un numar de indicatori grafici care sa te ajute sa iei deciziile potrivite in functie de situatia globala.

Poti adauga diverse elemente grafice descriptive (widgets) in panoul de control, care sa fie relevante pentru activitatea pe care o desfasori.

dashboard smart bill

( Click pentru a mari imaginea Dashboard Smart Bill )

Printre datele pe care le vei putea obtine rapid prin intermediul noului dashboard Smart Bill, se numara:

•  Cele mai recente 10 actiuni realizate in Smart Bill cu link spre documentele emise
•  TVA: situatia estimata a TVA de plata sau de incasat pe o anumita perioada de timp;
•  Vanzari: informatii despre vanzari in perioada selectata (e.g. valoarea totala vanduta, numarul de documente emise, numarul de documente incasate, valoarea medie vanduta zilnic, grafic al evolutiei vanzarilor etc.);
•  Grafic vanzari (grafic in varianta simpla sau comparata): reprezentarea grafica a evolutiei vanzarilor, cu posibilitate de analiza comparativa pe 2 perioade;
•  Proforme (simplu): informatii despre proforme in perioada selectata (e.g. valoarea totala, numarul de proforme emise, numarul de proforme facturate, valoarea zilnica medie, reprezentare grafica etc.);
•  Grafic proforme (grafic in varianta simpla sau comparata): reprezentarea grafica a evolutiei sumelor rezultate din profomele emise cu posibilitate de analiza comparativa pe 2 perioade;
•  Incasari: informatii despre incasari in perioada selectata (valoarea totala, numarul de incasari emise si valoarea medie a incasarilor pe zi);
•  Incasari (grafic in varianta simpla sau comparata): reprezentarea grafica a evolutiei incasarilor cu posibilitate de analiza comparativa pe 2 perioade;
•  Facturi neincasate: informatii despre facturi neincasate in perioada selectata cu posibilitate de filtrare dupa diferite criterii – suma totala neincasata si o lista cu facturile neincasate cu detaliile aferente (cu link catre documente);
•  Cheltuieli: informatii despre cheltuielile inregistrate in perioada selectata (valoarea totala a acestora si cum sunt repartizate pe categorii);
•  Sume de platit: totalul de plata la zi cu defalcare pe termene de plata si evidentierea sumei depasite;
•  Sold casa: soldul de casa la zi cu link catre registrul de casa;
•  Sold furnizori: primii 10 furnizori dupa sumele de plata;
•  Sold clienti: primii 10 clienti dupa sumele care iti sunt datorate;
•  Sume de incasat: valoarea totala de incasat cu precizarea sumei care trebuia sa fie deja incasata si a sumei inca in termen (repartizata pe categorii in functie de numarul de zile ramase pana la scadenta);
•  Top clienti: primii 10 clienti din punct de vedere al vanzarilor;
•  Top produse: primele 10 produse din punct de vedere al vanzarilor (produsele care s-au vandut cel mai bine) cu posibilitatea de afisare pe gestiuni;
•  Grafic facturi si incasari: reprezentarea grafica a evolutiei in timp a facturilor, proformelor si incasarilor;
•  Total facturi;
•  Total incasari;
•  Total proforme;
•  Total scadent;

Afisarea informatiilor disponibile in panoul de control se face luand in considerare drepturile stabilite in prealabil pentru utilizatori. De asemenea, valorile din elementele grafice sunt rotunjite, iar in cazul documentelor emise in moneda straina se face conversia in RON.

Noul dashboard Smart Bill exista pentru ca tu sa iti poti evalua rapid si usor activitatile de business, acordandu-ti in plus posibilitatea de a intelege rapid care sunt deciziile cele mai potrivite pentru a-ti dezvolta afacerea.

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *