Autentificare Cloud

Contact

Bill
Ai o afacere? Cu SmartBill facturezi simplu, rapid si ai integrare gratuita e-Factura!       Afla mai multe
Facturare si Gestiune

Nu aduce anul ce aduce Smart Bill

Smart Bill

La inceput de 2017, Smart Bill vine cu imbunatatiri, mai mici sau mai mari, gandite pentru a te ajuta in noul an sa iei decizii comerciale inspirate pe baza unor indicatori utili, sa castigi timp si sa eviti amenzi.

Decizia de inseriere pentru documentele emise – necesara, conform legii

In Smart Bill Cloud, poti genera automat decizia de inseriere, documentul solicitat prin lege la inceputul unui nou an sau la adaugarea unei serii noi pentru documentele folosite. Cum intreg procesul iti va lua doar cateva secunde, nu ai niciun motiv sa amani emiterea acesteia. Prin urmare, aceasta functionalitate elimina pentru tine, Client Smart Bill, riscul unei amenzi.
Pentru a emite decizia de inseriere, acceseaza in meniu sectiunea <Configurari > => <Serii documente>, unde vei gasi un nou buton albastru denumit intuitiv <Decizie inseriere>.

Cum te ajuta:

  • castigi timp prin emiterea automata din Smart Bill a deciziilor de inseriere pentru urmatoarele categorii de documente: facturi, avize, chitante;
  • atunci cand emiti decizia de inseriere pentru noul an, seriile si numerele corespunzatoare se autocompleteaza tinand cont de documentele emise in anul precedent;
  • Smart Bill identifica pentru tine numerele corecte: chiar daca decizia de inseriere se face in cursul anului, dupa ce au fost emise documente, numerele sugerate vor fi cele ale primelor documente emise din fiecare tip (factura, aviz sau chitanta) in anul curent. Practic, daca din orice motiv decizia de inseriere din noul an nu s-a emis inainte de emiterea primelor documente, nu este necesar sa faci verificari pentru a identifica primele numere din anul curent.

Acces la informatii despre relatia comerciala cu un client si produse direct din ecranul de emitere – functionalitate disponibila pentru Smart Bill Gestiune Plus

Ai la indemana informatii relevante despre clienti si tranzactii produse chiar in momentul emiterii documentului, folosind butonul < info> din partea dreapta sus a ecranului.

Aceasta functionalitate face parte din pachetul Smart Bill Gestiune Plus*.

Cu ce te ajuta:

  • Poti lua decizii corecte in legatura cu pretul de vanzare sau discountul acordat folosind indicatori precum: totalul vanzarilor catre respectivul client, marja de profit inregistrata, pretul mediu de achizitie sau discountul maxim care poate fi acordat;
  • Cu efort minim poti optimiza procesul de vanzare, construind controlat oferte personalizate chiar in timpul emiterii documentului;
  • Te poti asigura inainte de emiterea documentului ca vei efectua o vanzare eficace, pastrand marja de profit pe care o urmaresti;
  • Economisesti timp pentru ca nu este necesar sa iesi din <emitere document> pentru a verifica informatii de interes;

Mai multe informatii despre ce reprezinta si cum se calculeaza indicatorii din sidebar poti gasi aici.

Noutati in aplicatia Smart Bill pentru Android

Poti de acum sa vezi care este soldul in raport cu fiecare client, sa ascunzi TVA sau preturile in cazul avizelor de insotire a marfii sau sa emiti si sa listezi bonurile fiscale folosind telefonul si o casa de marcat mobila conectata la bluetooth. Afla tot ce trebuie sa stii despre ultimele functionalitati disponibile pentru Android aici.

Noutati in aplicatia Smart Bill pentru iOS

Ultimele imbunatatiri aduse aplicatiei permit emitere de avize si facturi din iOS cu descarcarea gestiunii in mod direct. Citeste mai multe despre aceste functionalitati extrem de utile aici.

Smart Bill ofera pachete diferite, iar anumite functionalitati sunt disponibile doar pentru unele dintre acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *