Articol scris de Miruna Ursache

Home | | Nou in Conta si Conta Plus

Modificat in 08-04-2019

Smart Bill Conta si Smart Bill Conta Plus au aparut din dorinta de a fi de real ajutor tuturor partilor implicate in activitatile de facturare si gestiune, altfel spus, si contabililor carora le sunt furnizate la final de perioada documentele justificative. 

Smart Bill Conta este acel instrument care permite o contabilitate in pas cu timpurile si tehnologia, punand la dispozitia profesionistilor o platforma usor de utilizat, intuitiva si care permite o paleta larga de operatiuni contabile. Desi aceasta poate fi utilizata separat, atinge potentialul maxim atunci cand comunica in cadrul acestui ecosistem care a devenit Smart Bill cu modulele de Facturare si Gestiune. Informatiile sunt astfel preluate in timp real in modulul de contabilitate, nemaifiind necesara asteptarea datei de 25 ale lunii pentru a putea depune declaratiile fiscale la ANAF.

Modulul Conta Plus, asa cum o indica si numele, este un pachet suplimentar care si el poate fi utilizat atat impreuna cu Smart Bill Conta, cat si separat. Acesta vine sa imbogateasca spectrul de activitati pe care le desfasoara contabilii, dandu-le posibilitatea, printre altele, de a depune peste 20 de declaratii fiscale, de a le tipari, atat pe acestea, cat si recipisele aferente, si de a gestiona practic activitatea din firma. 

Atat Smart Bill Conta, cat si Smart Bill Conta Plus sunt in permanenta dezvoltare, scopul fiind de a facilita la maxim comunicarea dintre antreprenori si contabili, precum si activitatile acestora.

Haideti sa aflam impreuna care sunt ultimele noutati. 

Conta Plus 

Tiparirea declaratiilor si recipiselor

Declaratiile depuse pot fi tiparite rapid, impreuna cu recipisele lor. Pot fi selectate mai multe declaratii pentru tiparire. Aplicatia le va tipari automat pe cele depuse. Daca alegi sa tiparesti si recipisa, pe aceasta se va adauga automat si denumirea firmei.

Suport pentru peste 20 de declaratii fiscale

De acum pot fi depuse peste 20 de declaratii fiscale: D100, D101, D104, D106, D112, D120, D130, D180, D205, D207, D300, D301, D390, D392, D393, D394, D399, D401, D402, D403, D710.

Nomenclator de clienti

Clientii pentru care sunt depuse declaratiile sunt automat salvati in aplicatie. Astfel modulul ofera acces la o lista cu toti clientii, inclusiv datele lor de identificare. 

Fiecare client are pagina lui de detalii:

Smart Bill Conta

Optimizarea vitezei de calcul a rapoartelor contabile

In ceea ce priveste principalele rapoarte contabile, au fost aduse imbunatatiri importante vitezei de generare a acestora. Acest aspect este sesizabil in special la firmele cu multe note contabile.

Astfel, pentru fisa de cont, balanta, jurnal de vanzari si jurnal de cumparari, se obtin reduceri de pana la 80% ale timpului de generare.

De asemenea, s-au redus timpii pentru inchiderea de luna si pentru actualizarea declaratiilor fiscale.

Update D394 – sectiunea I.2

Sectiunea I.2 (lista facturilor emise) ramanea necompletata, in mod implicit. Utilizatorul trebuia sa o completeze manual de fiecare data. Cu ocazia acestui update, a fost eliminata o mare parte a acestei probleme.

Retinere date din sectiunea I.2.1 – lista de serii alocate

Informatiile din aceasta sectiune, odata completate, vor fi retinute in aplicatie si recompletate la urmatoarea declaratie intocmita.

In felul acesta, se reduce timpul de prelucrare a acestei sectiuni.

Precompletare informatii in sectiunea I.2.2

Daca facturile sunt importate din sincronizare, totalul documentelor emise pe serii se calculeaza automat si se precompleteaza in sectiunea I.2.2:

Lista facturilor stornate / anulate / autofactura emise in numele furnizorilor se completeaza automat cu informatiile din sincronizare. De asemenea, se actualizeaza cand se actualizeaza datele in contabilitate.

Daca nu se face sincronizare, lista de documente stornate / anulate / autofactura emise in numele furnizorilor poate fi importata dintr-un fisier .xls. 

Daca exista deja date in acea sectiune, poti decide cum vrei sa procedezi cu datele importate:

De asemenea, ai posibilitatea de a sterge toate facturile adaugate in acea sectiune, dintr-un click.

Informatii mai clare despre progresul sincronizarii datelor

Sincronizarea documentelor din Facturare / Gestiune si salvarea acestora pot consuma foarte mult timp, daca sunt tranzactii numeroase.

De acum, aplicatia este mai transparenta si ofera informatii in timp real despre intregul proces.

Optimizarea nomenclatorului de produse

In situatia in care in nomenclator existau foarte multe produse, accesarea acestuia devenea greoaie.

De asemenea, in procesul de sincronizare, stabilirea tipurilor contabile devenea dificila cand se prelucrau foarte multe produse.

Acum procesul a fost optimizat si acesti pasi sunt mai usor de realizat.

avatar
  Aboneaza-te  
Anunta-ma

Autentificare Cloud

Contact