#decrizaBusiness Know-How

Solutii alternative de marketing pe timp de criza – cum sa faci publicitate outdoor la costuri de marketing online

Publicat in 15-07-2020

Business-urile din toata lumea au trecut prin schimbari neimaginabile in doar jumatate de an. In perioada martie – mai 2020 afacerile, mai ales cele fizice, au cautat modalitati prin care sa isi reduca pierderile cat majoritatea clientilor erau in carantina, iar veniturile au scazut considerabil. 

Pe masura ce lumea se obisnuieste cu aceasta noua realitate, iar consumatorii incep sa isi revina la viata cotidiana (traficul in mall-uri a revenit la 80% din perioada precedenta), antreprenorii si specialistii in marketing cauta noi modalitati eficiente de a-si promova business-urile. 

Facebook si Google sunt instrumente foarte eficiente de marketing, insa reprezinta doar o parte dintre optiunile care exista si care iti pot aduce clienti. Mai mult, pe masura ce industriile devin mai competitive, costurile publicitatii pe Facebook si Google cresc, eficienta folosirii unui canal de marketing scade, iar business-urile trebuie sa gaseasca modalitati de a iesi in evidenta si de a atrage noi clienti.

Din fericire, tehnologia revolutioneaza si mediile “clasice” de publicitate precum publicitatea outdoor (prescurtata des drept OOH / DOOH – Out of Home sau Digital Out of Home). Solutii precum TPS Engage iti permit sa cumperi chiar si o singura ora sau zi de reclama pe sute de ecrane din Bucuresti, precum: 

  • Ecrane outdoor in cele mai populare intersectii din Bucuresti 
  • Ecranele din toate cele 43 de statii de metrou din Bucuresti
  • Primul ecran transparent din Romania – The Light (Bulevardul Iuliu Maniu) 
  • Cel mai mare ecran transparent din Centrul Vechi – Digital Media Wall Lipscani 

Preturile incep de la cativa euro per ora, iar reclama ta va fi afisata in calupul publicitar standard al ecranelor alese, iar totul, inclusiv plata, se face direct in platforma TPS Engage.

Publicitatea DOOH cu siguranta nu este pentru orice business. Insa cei care il folosesc inteligent, complementar cu publicitatea online (imagineaza-ti ce impact ar avea o reclama pe care o vezi pe telefonul mobil imediat dupa ce ai vazut un panou cu acelasi produs sau aceeasi oferta), pot iesi in evidenta in fata competitorilor si sa atraga mai multi clienti in magazinele lor fizice sau online. 

Ce fel de business ar trebui sa experimenteze cu acest tip de publicitate:

  • Business-urile cu o prezenta fizica, pentru ca pot targeta oameni care se afla in proximitatea afacerii
  • Business-urile care au o audienta clar definita – daca produsul tau este potrivit pentru corporatisti, de ce sa nu incerci sa iti afisezi reclama in statia de metrou Pipera?
  • Afacerile care incearca sa isi diversifice eforturile de marketing si sa se diferentieze in fata competitorilor 

In schimb, daca produsul si afacerea ta nu sunt inca clar definite si nu cunosti exact comportamentul clientilor tai, s-ar putea sa fie prea devreme pentru tine sa te concentrezi pe eforturi complexe de marketing. 

Beneficiu exclusiv pentru clientii SmartBill!

Acest articol a fost realizat impreuna cu partenerii nostri de la TPS Engage, impreuna cu care am decis sa oferim o mana de ajutor IMM-urilor in aceasta perioada dificila. 

Primele 20 de business-uri care trimit un email pe adresa hello@tpsengage.com cu titlul “Voucher SmartBill si TPS Engage” vor primi credite in valoare de 30 de EUR pe care le pot folosi in prima lor campanie DOOH. 

Poti sa iti creezi cont in platforma TPS Engage AICI.  

Mult succes!

Articole similare
Business Know-How

Cum poti castiga un client online in 5 secunde

Business Know-How

5 strategii cheie pentru a atrage clienti noi prin online

Business Know-How

GPeC SUMMIT Romania 2017 - noi participam, voi?

Business Know-How

Mos Craciun iti aduce cadouri smart de la Smart Bill si Canopy!

0 0 vote
Article Rating
Aboneaza-te
Anunta-ma
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments