Marime font:

Achizitii

Pentru inregistrarea unei achizitii interne, vom completa mai intai furnizorul. Daca avem deja o lista de furnizori importata, este suficient sa tastam primele caractere din numele furnizorului si se va afisa lista cu conturile analitice ale denumirilor furnizorilor care incep cu aceste caractere. Din lista alegem partenerul dorit.

Daca nu il avem in baza de date, vom apasa butonul Adauga partener, iar in fereastra deschisa va fi suficient sa completam CIF-ul, datele preluandu-se in mod automat de pe site-ul mfinante.ro.

In campul urmator vom selecta Tipul documentului in baza caruia dorim sa facem vanzarea. Avem urmatoarele optiuni:

  • Factura
  • Aviz
  • Factura simplificata
  • Factura simplificata cu CIF
  • Bon fiscal
  • Bon fiscal cu CIF
  • Factura emisa in numele furnizorului
  • Carnet de comercializare
  • Borderou de achizitii
  • Exceptate de la utilizarea AMEF
  • Autofactura
  • Contract
  • Altele

De asemenea, putem selecta moneda in care dorim inregistrarea facturii.

In a doua sectiune a ecranului vom inregistra notele contabile. Observam campul Total document care vine ca ajutor pentru verificarea valorii inregistrate prin notele contabile. Observam ca in momentul in care completam acest camp, in partea de jos a ecranului apare valoarea alocata pe baza de calcul si TVA, ca in imaginea de mai jos:

img