Articol scris de Miruna Ursache

Home | | Rapoarte noi in SmartBill Conta

Modificat in 16-07-2019

Una dintre cele mai interesante functionalitati din SmartBill, indiferent de modulul utilizat, o reprezinta rapoartele, adica acel tip de informatie centralizata care ajuta un utilizator constiincios sa inteleaga rapid care este situatia tranzactiilor in orice moment si sa ia cele mai bune decizii de afaceri.

In SmartBill Conta exista cateva astfel de rapoarte extrem de utile, printre care se numara Raportul sume de incasat si Raportul sume de platit.

Raportul sume de incasat

Acesta se afla in meniul Rapoarte si afiseaza documentele neincasate la o anumita data. Se afiseaza componenta soldului pe parteneri la data specificata.

EXEMPLU: Daca se calculeaza soldul pe data de 31 decembrie, se iau in calcul toate documentele de vanzare si toate incasarile pentru aceste documente emise pana la acea data.

Soldul se calculeaza pornind de la data contabila, nu de la data documentului, astfel incat sa se poata realiza reconcilieri cu fisele conturilor 4111.

Raportul este structurat in functie de clienti, iar notele contabile sunt ordonate dupa data la care au fost emise, de la cele mai vechi la cele mai recente. Sunt afisate date privind documentul si valorile pe care le contine, dar si Zilele intarziere si Categorie intarziere. Exista patru categorii de intarziere, in functie de care se pot face filtrari:

– Sub 30 zile;

– 30-90 de zile;

– 90-365 de zile;

– Peste un an.

Exista si posibilitatea de a vizualiza o varianta compacta a raportului, in care vor fi afisate valorile pentru fiecare client in parte.

Raportul permite de asemenea utilizatorului sa opteze pentru afisarea anumitor informatii prin selectarea coloanelor.

Raportul poate fi exportat in format .xls sau PDF. Formatul XLS contine toate coloanele raportului, in timp ce formatul PDF are o structura fixa si nu replica toate modificarile facute pe coloanele afisate.

Raport sume de plătit

Situat de asemenea in meniul Rapoarte, acesta afiseaza documentele ramase neplatite la o anumita data. Se afiseaza componenta soldului pe parteneri la data specificata.

EXEMPLU: Daca se calculeaza soldul pe data de 31 decembrie, se iau in calcul toate documentele de achizitie si toate platile pentru aceste documente emise pana la aceasta data.

La fel ca in cazul Raportului sume de incasat, soldul se calculeaza pornind de la data contabila, si nu de la data documentului, astfel incat sa se poata realiza reconcilieri cu fisele conturilor 4111.

Raportul este structurat în funcție de furnizori, iar notele contabile sunt ordonate după data la care au fost emise, de la cele mai vechi la cele mai recente. Sunt afisate date privind documentul si valorile pe care le contine, dar si Zilele intarziere si Categorie intarziere.

Exista patru Categorii de intarziere in functie de care se pot face filtrari:

– Sub 30 zile;

– 30-90 de zile;

– 90-365 de zile;

– Peste un an.

Exista si posibilitatea de a vizualiza o varianta compacta a raportului, in care se vor afisa valorile pentru fiecare client in parte.

Exista de asemenea posibilitatea de a opta pentru afisarea anumitor informatii prin selectarea coloanelor.

Raportul poate fi exportat in format .xls sau PDF. Formatul XLS contine toate coloanele raportului, in timp ce formatul PDF are o structura fixa si nu replica toate modificarile facute pe coloanele afisate.

avatar
  Aboneaza-te  
Anunta-ma

Autentificare Cloud

Contact