Toate beneficiile SmartBill Facturare pentru afacerea ta de la 4 ,49 €/luna+TVA

Poti incerca 30 de zile gratuit, fara obligatii

Toate beneficiile SmartBill Gestiune + Facturare pentru afacerea ta de la 12 .49 €/luna+TVA

Poti incerca 30 de zile gratuit, fara obligatii

Sau

Toate beneficiile SmartBill Facturare pentru afacerea ta de la 4,49 €/luna+TVA

Poti incerca 30 de zile gratuit,
fara obligatii

Toate beneficiile SmartBill Gestiune + Facturare pentru afacerea ta de la 12.49 €/luna+TVA

Poti incerca 30 de zile gratuit,
fara obligatii
Silver
Integrare cu e-Factura
1 utilizator
30 de documente
Aplicatie mobil (iOS/Android)
Facturi personalizabile
Registru de casa si evidenta cheltuielilor catre furnizor
Conectare la casa de marcat
Utilizator suplimentar 1 €/ luna + TVA
Modul e-Transport 10 €/ luna + TVA
Gold
Include pachetul Silver
Integrare cu e-Factura
3 utilizatori
100 documente
Facturare recurenta
Notificari clienti
Drepturi avansate pe utilizatori
Utilizator suplimentar 1 €/ luna + TVA
Modul e-Transport 10 €/ luna + TVA
Platinum
Include pachetul Gold
Integrare cu e-Factura
Utilizatori nelimitati
Numar nelimitat de documente
Rapoarte premium de business
API (700 documente incluse, peste aceasta limita 0,015 € + TVA/document)
Plugin-uri pentru magazine online: Magento, Woocommerce, Prestashop, OpenCart
Lista preturi per client
Grupare produse pe categorii
Modul e-Transport 10 €/ luna + TVA
Gestiune
Integrare cu e-Factura
2 utilizatori
Gestiunea stocurilor
Rapoarte: TVA, vanzari pe agent, alte rapoarte
Lucru cu coduri de bare
Aplicatie mobil (iOS/Android)
Conectare SmartBill POS
Export facturi catre contabilitate
Posibilitatea integrarii pentru plata cu cardul
Facturare / Vanzare
Inregistrarea cheltuielilor si gestionarea platilor catre furnizor
Inventariere
Conectare la case de marcat
Suport tehnic si actualizari
Import extrase bancare
Calcul profit pe produs
Utilizator suplimentar 5 €/ luna + TVA
Modul productie 6,5 €/ luna + TVA
Modul e-Transport 10 €/ luna + TVA
Gestiune Plus
Include pachetul Gestiune
Plugin-uri pentru integrarea cu magazine online: Magento, Prestashop, OpenCart, Woocommerce
API (1000 documente incluse, peste aceasta limita 0,015 € + TVA/document)
Alegere unui stoc minim pe produse si primire notificari legate de atingerea acestuia
Grupare produse pe categorii
Drepturi avansate pentru utilizatori
Informatii despre vanzari in momentul facturarii: profit, discount acordat etc
Gestionarea stocului trimis la terti spre vanzare
Liste de preturi per client
Analiza vechime stoc, rotatie stoc
Utilizator suplimentar 5 €/ luna + TVA
Modul productie 6,5 €/ luna + TVA
Modul e-Transport 10 €/ luna + TVA
Ai mai multe puncte de lucru care trebuie sa opereze independent,
dar vrei sa ai si totul centralizat? Rezolvat!
Pretul pentru un punct de lucru este 60% din pretul unui abonament si poate fi diferit de la un punct de lucru la altul. Poti avea Gestiune Plus cu Facturare Platinum si cu Facturare Silver.
Ai PFA, II sau IF?
Plateste abonamentul SmartBill pe 12 luni cu cardul tau Visa si primesti 50% reducere.
Vezi detalii aici.
Testeaza 30 de zile gratuit SmartBill Platinum
La finalul celor 30 de zile poti alege pachetul care ti se potriveste sau poti renunta
Testeaza 30 de zile gratuit SmartBill Gestiune Plus
La finalul celor 30 de zile poti alege pachetul care ti se potriveste sau poti renunta
Pentru a vedea pachetele in detaliu si o comparatie intre acestea click aici
Pentru a vedea pachetele in detaliu si o comparatie intre acestea click aici
Silver
Gold
Platinum
Integrare cu e-Factura
Numar de documente/luna
30 de documente
100 de documente
Numar nelimitat de documente
Numar de utilizatori
1 utilizator
1-3 utilizatori
Numar nelimitat de utilizatori
Aplicatie mobil (iOS/Android)
Registru casa (inclusiv valuta)
Rapoarte Standard
Import extras bancar
Modele de factura personalizabile (culoare, fundal, logo, semnatura)
Raport TVA
Posibilitatea integrarii pentru plata cu cardul
Dashboard personalizabil
Export facturi catre contabilitate
Raport status documente
Conectare SmartBill POS
Inregistrarea cheltuielilor si gestionarea platilor catre furnizor
Conectare la case de marcat
Sistem drepturi utilizator Avansat
Raport vanzari pe agent
Modul Abonamente ( facturare recurenta )
Notificari Automate Clienti
Fisa client
Evolutie sold client
Rapoarte premium de bussiness
API (700 documente incluse, peste aceasta limita 0,015 € + TVA/document)
Plugin-uri pentru magazine online: Magento, Woocommerce, Prestashop, OpenCart
Grupare produse pe categorii
Lista de preturi per client
Utilizator Suplimentar
1 euro/ luna + TVA
1 euro/ luna + TVA
Modul e-Transport
10 euro/ luna + TVA
10 euro/ luna + TVA
10 euro/ luna + TVA
Gestiune
Gestiune Plus
Integrare cu e-Factura
2 utilizatori
Facturare / Vanzare
Gestiunea stocurilor
Inregistrarea cheltuielilor si gestionarea platilor catre furnizor
Rapoarte
Inventariere
Lucru cu coduri de bare
Conectare la case de marcat
Plugin-uri pentru integrarea cu magazine online: Magento, Woocommerce, Prestashop, OpenCart
Aplicatie mobil (iOS/Android)
Suport tehnic si actualizari
Conectare SmartBill POS
Import extrase bancare
Raport TVA
Raport vanzari pe agent
Export facturi catre contabilitate
Dashboard personalizabil
Calcul profit pe produs
Posibilitatea integrarii pentru plata cu cardul
API (1000 documente incluse, peste aceasta limita 0,015 € + TVA/document)
Drepturi avansate pentru utilizatori
Vizualizarea in sidebar a informatiilor despre vanzari in momentul facturarii: profit, discount acordat etc
Posibilitatea alegerii unui stoc minim pe produse si primirii de notificari legate de atingerea acestuia
Gestionarea stocului trimis la terti spre vanzare
Grupare produse pe categorii
Liste de preturi per client
Analiza vechime stoc
Analiza rotatie stoc
Utilizator Suplimentar
5 euro/ luna + TVA
5 euro/ luna + TVA
Modul productie
6.5 euro/ luna + TVA
6.5 euro/ luna + TVA
Modul e-Transport
10 euro/ luna + TVA
10 euro/ luna + TVA
Suntem aici sa te ajutam
Ne mandrim ca oferim cel mai bun suport dintre toate programele de facturare, gestiune, ERP și contabilitate din Romania. Ai o intrebare? Contacteaza-ne pe cloud@smartbill.ro sau la 031.710.4215

Suntem aici, alaturi de tine

Avem cel mai bun suport dintre toate programele de facturare, gestiune, ERP si contabilitate din Romania.
Ne gasesti la cloud@smartbill.ro sau 031.710.4215

Cum ajuta SmartBill afacerea ta?
Ce au raspuns cativa clienti:
“Cautam un sistem de facturare si am gasit un partener. Ne-au depasit asteptarile si asa foarte ridicate.“

Laura Vlad - NeaKaisa
“Simplu, intuitiv, accesibil si organizat. SmartBill imbunatateste exponential productivitatea in companie prin digitalizarea si automatizarea serviciilor de facturare.“

Delia Iliasa - SanoPass
Cum ajuta SmartBill afacerea ta?
Ce au raspuns cativa clienti:
“Cautam un sistem de facturare si am gasit un partener. Ne-au depasit asteptarile si asa foarte ridicate.“

Laura Vlad - NeaKaisa
“Simplu, intuitiv, accesibil si organizat. SmartBill imbunatateste exponential productivitatea in companie prin digitalizarea si automatizarea serviciilor de facturare.“

Delia Iliasa - SanoPass
Intrebari frecvente
Unde pot verifica valabilitatea contului meu SmartBill?
Informatii referitoare la valabilitatea contului SmartBill (inclusiv in privinta modulelor activate) poti gasi accesand meniul Contul Meu / Informatii Cont.
Cate firme sunt incluse intr-un abonament SmartBill? Daca introduc o noua firma in cont, trebuie sa platesc un alt abonament?
Fiecare firma inregistrata pe platforma smartbill.ro necesita activarea propriului abonament, inclusiv in cazul adaugarii unui sediu secundar (punct de lucru).
Exista un numar limitat de dispozitive de pe care poate accesa un utilizator contul SmartBill?
Nu, un utilizator (o adresa de e-mail) poate accesa SmartBill simultan de pe oricate dispozitive.
Cate dispozitive sunt incluse in abonamentul SmartBill POS?
Fiecare dispozitiv pe care instalezi SmartBill POS necesita activarea unei licente, deci plata unui abonament.
Ce reprezinta numarul de utilizatori inclusi in abonament?
Utilizatorul reprezinta fiecare adresa de e-mail configurata in contul SmartBill. Numarul de utilizatori inclus in fiecare abonament reprezinta cumulul adreselor de e-mail care au acces in contul SmartBill (si nu numarul de companii care pot fi configurate pe un singur abonament).
Ce reprezinta numarul de documente incluse in abonament?
Numarul de documente incluse in abonament reprezinta cumulul de facturi, chitante, proforme si avize care se pot emite pe parcursul abonamentului. Spre exemplu, o factura incasata cu chitanta = doua documente emise, la fel si transformarea unei facturi proforme in factura fiscala sau facturarea unui aviz.
Cate documente pot emite prin API?
In privinta serviciului API, inclus in pachetul Platinum, Gestiune si eCommerce, este disponibil pentru emitere prin API un numar de 700 documente / luna pentru pachetul Platinum, si 1000 documente / luna pentru pachetul Gestiune Plus. In cazul pachetelor Ecommerce si Ecommerce Gestiune, acestea includ emiterea a 3000 de documente / luna prin API. Documentele emise dupa depasirea acestor cote vor fi tarifate suplimentar cu 0,015 € / document + TVA.
Ce implicatii are adaugarea unui CIF intracomunitar in aplicatia SmartBill?
Odata inregistrat un CIF intracomunitar in contul SmartBill existent, caracteristicile abonamentului activat nu se vor modifica, ci vor fi valabile in mod similar si pentru noul CIF adaugat. Numarul de documente disponibile pentru emitere nu se va suplimenta, ci va include si acele documente emise cu un CIF intracomunitar.
Care este procedura de modificare a abonamentului activ in prezent pentru compania mea?
In cazul in care doresti modificarea tipului de abonament ales pe parcursul perioadei in care este activ un abonament ales anterior, acest lucru este posibil - schimbarea intrand in vigoare in termen de 2 zile lucratoare de la efectuarea platii diferentei, in cazul upgrade-ului unui pachet; in cazul downgrade-ului unui pachet, acesta intra in vigoare dupa ce expira perioada pentru care ai platit deja abonamentul si efectuezi o noua plata, pentru un pachet mai mic. Pentru trecerea la un pachet superior, iti recomandam sa ne contactezi la numarul de telefon 031.710.4215 sau la adresa de email vanzari@smartbill.ro.
Ce presupune achizitia unui abonament pe un sediu secundar (punct de lucru)?
Fiecare sediu secundar are propriile rapoarte, propriii utilizatori si necesita activarea unui abonament propriu. Daca abonamentul pentru sediul principal expira, accesul pentru sediile secundare va fi restrictionat, chiar daca abonamentele pentru acestea sunt valabile. Din momentul in care te conectezi pe un sediu secundar care este legat cu un sediu principal cu abonament expirat, ai la dispozitie 24 de ore de acces neconditionat. Daca abonamentul sediului principal este activat in aceasta perioada, activitatea sediului nu este afectata. Dupa 24 de ore, sediile secundare nu vor mai putea fi accesate decat in momentul activarii abonamentului pentru sediul principal.
Testeaza 30 de zile gratuit SmartBill Platinum
Testeaza 30 de zile gratuit SmartBill Gestiune Plus
Ce inseamna Magia SmartBill
4.500.000 €
Investitii in SmartBill
30.000.000.000 €
Facturati
65 de colegi
Sunt alaturi de tine
de la 4,49
Pretul abonamentului
Au scris despre noi