SmartBill

Sunt sanse mici sa gresesti.
SmartBill preia datele clientilor tai de pe net, la fel si cursul valutar. Daca esti pe cale sa ai nereguli te si avertizeaza.
Cu SmartBill poti retrimite sau retipari oricand orice document.
Poti oricand si de oriunde accesa documentele pentru a le retrimite pe email clientului sau contabilului, pentru a le retipari. Mai mult, ii poti da acces de utilizator contabilului sa si le ia singur.
Munceste in locul tau.
Programul tine minte tot (produse, clienti, preturi, mentiuni, intocmitori) si autompleteaza cand e nevoie ulterior. Poti emite o factura cu tot cu chitanta in 30 de secunde. Poti defini facturi recurente (abonamente), care se emit si se trimit automat pe email clientilor. Plus multe alte automatizari.
Ai o unealta de business, nu un carnet cu hartii.
Si te ajuta sa-ti cresti afacerea, nu doar sa scapi de facturi. Incearca gratuit si convinge-te.
3 facilitati cheie care grabesc incasarea facturilor tale.
1. Raportul de facturi neincasate. 2. Poti avea un buton de plata pe factura, prin care clientii te pot plati cu cardul, direct online. 3. Notificari ce se trimit automat pe email clientilor in functie de scadenta facturii.
Iti controlezi afacerea din buzunar.
Ai puterea SmartBill chiar si pe telefonul mobil. Oricand, de oriunde.
Poti avea oricati utilizatori cu drepturi diferite de acces.
Exemple: emitere doar pe o serie, emitere dar nu si modificare documente, doar vizualizare, fara posibilitate de emitere (recomandat pentru contabilul tau) etc. Toti au acces simultan si totul e centralizat intr-o singura baza de date.
Rapoarte smart inseamna un business smart.
E esential sa iei decizii corecte de business, iar SmartBill ti le ofera din cateva clickuri.
Facturile tale sunt personalizabile si ai multiple modele.
Poti (si e foarte recomandat) sa-ti pui sigla pe facturi. Poti pune chiar si o imagine de fundal.
In SmartBill ai si registru de casa.
Si e foarte usor de folosit.
Plus multe alte facilitati care iti usureaza viata
- poti trimite facturile din SmartBill pe email si poti seta ca mesajul sa fie personalizat automat in functie de client si de documentul emis
- documente in mai multe limbi si monede
- chitante, avize, proforme, devize
- facturezi pe baza de chitanta/proforma/aviz dintr-un click
- facturi de avans, storno, corectare, anulare
Plus multe alte facilitati care iti usureaza viata
- ai toate cotele de TVA (inclusiv pe aceeasi factura) si iti poti adauga altele
- calcule cu 2, 3 sau 4 zecimale
- poti integra SmartBill cu magazinul online sau cu alte aplicatii
- numeroase alte facilitati
Ai asistenta de top
23 specialisti sunt gata sa te ajute daca ai probleme sau intrebari.
Esti actualizat legal la zi.
Intotdeauna.
Garantia produsului NR. 1
Peste 85,000 de firme si PFA folosesc deja SmartBill.

Tipizate

Sunt mari sanse sa gresesti.
Poti face erori in ceea ce priveste calcule si datele clientilor, iar corecturile nu sunt permise. Asta daca le observi. Adica timp pierdut si frustrarea clientului. Sau chiar nereguli, adica amenda.
E usor sa pierzi date, facturi si implicit bani.
Nu rareori se intampla ca facturile sa se piarda sau sa se deterioreze sau pur si simplu sa fie uitate pe undeva.
Pierzi timp si energie, fara valoare.
Sa dezvolti un business e un efort enorm, stim asta de 15 ani. Foloseste-ti timpul si energia ca sa cresti si foloseste unelte de business care sa te ajute. Tehnologia nu mai este optionala in 2023.
Emiti facturile doar pentru ca o cere legea.
Fara vreo valoare reala pentru businessul tau. Pacat.
Zero ajutor in a-ti incasa mai rapid facturile. Ba din contra, te intarzie.
Incasarile sunt “aerul" unei afaceri. Iar tu ai doar niste hartii pe care le emiti pentru ca trebuie.
Ca sa ai acces trebuie sa cauti prin dosare, dulapuri. Sau la contabil. Groaznic.
Traim vremuri in care lumea e mobila si in miscare, chiar daca nu constientizam ca e asa. Acest lucru e important. In curand va fi critic. Era dulapului a apus. Pe bune.
Daca ai mai multi agenti care emit, lucrurile devin si mai complicate
Fie impart acelasi carnet, fie e fiecare cu al lui si nu ai nimic centralizat. Rudimentar, ineficient.
Nu ai rapoarte. Este cam greu sa le extragi din gramezile de dosare, iar cel de la contabil soseste abia luna viitoare. Sau cand apuca.
Cum am mai zis, emiti facturi doar pentru ca trebuie, fara vreo valoare de business.
Ai facturi cu un design mediocru.
Iar facturile iti reprezinta imaginea. In bine sau in rau. Sunt o carte de vizita, o forma de respect pentru client. Gandeste-te ca in era informatiei clientul trebuie sa scrie IBAN-ul de mana in loc de copy-paste.
Vei tine registrul de casa separat.
Nu, nu este legal sa il tina contabilul, chiar daca o face. Casa e printre primele lucruri verificate la orice control.