9_ani_experienta_icon
0

E-FACTURI TRIMISE

9_ani_experienta_icon
0

ANI EXPERIENTA

clienti_fericiti_icon
0

CLIENTI FERICITI

facturi_pe_luna_icon
0

FACTURI EMISE LUNAR

facturati_pe_an_icon
0

EURO FACTURATI PE AN

Cum te ajuta SmartBill sa eviti cele mai frecvente probleme intalnite atunci cand emiti un bon fiscal

Fiecare e-Factura nevalidata din prima reprezinta munca suplimentara si pierdere de timp pentru mine.

Alte solutii

In SmartBill 99,9% din e-Facturi sunt validate din prima. Asta datorita faptului ca respectam cu strictete standardul emis de autoritati.

SmartBill

Depind de reprezentantul service al casei de marcat pentru a introduce noi produse in oferta. Acestea trebuie configurate in memoria fiscala a casei de marcat.

Alte solutii

Nu mai este nevoie sa introduci fiecare produs nou in memoria fiscala a casei de marcat. In SmartBill sunt preluate direct din nomenclator.

SmartBill

Se intampla ca marfa de la furnizori sa soseasca in momente in care nu am timp sa fac receptia si sa o introduc in gestiune. In consecinta, nu pot vinde produse pe care le am.

Alte solutii

Folosind SmartBill poti sa vinzi inainte de a face receptia marfii. Apoi, dupa efectuarea NIR-ului, raportul "Documente fara descarcare de gestiune" iti arata ce produse ai vandut intre timp pentru a le descarca din gestiune.

SmartBill

Cand emit un bon fiscal direct de pe casa de marcat, nu il pot vedea inainte de a fi tiparit. Asta inseamna ca nu pot depista greselile pe bon decat dupa ce a fost tiparit si trebuie sa fac un proces verbal pentru a anula bonul.

Alte solutii

In SmartBill vizualizezi bonul inainte de a-l emite. Te asiguri ca totul este in regula si apoi tiparesti. Este doar unul dintre numeroasele avantaje ale faptului ca tu operezi pe PC iar bonul iese pe casa de marcat.

SmartBill

Am un magazin fizic unde vand catre client si emit bon fiscal si un magazin online. Dureaza mult pana reusesc sa transfer marfa din gestiunea magazinului online in cea aferenta magazinului fizic pentru a vinde.

Alte Solutii

SmartBill permite transferul facil intre doua gestiuni prin procesul verbal de transfer, o solutie eleganta pentru emiterea simultana a avizului de insotire a marfii (la depozit magazin online) + NIR (la magazin).

SmartBill

Emiterea bonului fiscal este rapida si sigura:

  • Reduci timpul alocat intocmirii unui bon prin scanarea codurilor de bare.

  • Datele sunt preluate automat din nomenclator atunci cand scanezi produsul. Nu este loc de greseala!

  • Produsele sunt scazute din stoc automat

  • Emiti factura pe baza bonului

  • Poti conecta oricate case de marcat la SmartBill

Documente emise fara descarcare din gestiune

Emitere factura pe baza bonului fiscal

Modificare bon fiscal

Emitere bon fiscal

Esti complet mobil.

Foloseste aplicatia SmartBill pentru Android/iOS impreuna cu o casa de marcat mobila si poti emite bonuri oricand, de oriunde. Stocul va fi scazut automat.

Suprem Design

Cea mai buna aplicatie in acest domeniu. Functioneaza perfect, nu am avut niciun fel de probleme cu ea.

Florian Giuppy

Sunt foarte multumit de acest program de facturare, este extrem de bine organizat, intuitiv si simplu de folosit, toata stima.

Concret, cum emit bonuri si alte documente cu SmartBill?


Iti faci cont gratuit in SmartBill in mai putin de 2 minute dand click pe butonul de mai jos.


Ai 30 de zile de acces gratuit nelimitat. Emiti bonuri fiscale, facturi, chitante, NIR-uri.


La sfarsitul celor 30 de zile alegi oferta de pret care ti se potriveste sau poti renunta la serviciu fara obligatii.

Peste 130.000 de clienti au ales SmartBill

Folosesc SmartBill de un an si pot spune ca sunt pe deplin satisfacut de felul in care functioneaza lucrurile. Softul se misca foarte bine, rapoartele sunt de foarte mare folos. Se pot emite bonuri fiscale direct din SmartBill daca ai o casa de marcat conectata la el. Per total, sunt super multumit atat de soft cat si de calitatea informatiilor oferite de catre echipa de suport.

Liviu Hrisca

magazinoutdoor.ro

Am considerat ca e foarte util sa adoptam SmartBill in restaurantele McDonald’s din Romania deoarece am usurat semnificativ intocmirea facturilor.

A ajutat mult si faptul ca programul e usor de utilizat si nu necesita timp de invatare de catre colegii nostri din restaurante. Merita adaugat ca echipa de suport este entuziasta, profesionista si ne-au asistat cu promptitudine.

Daniel Boaje

Director General Premier Restaurants Romania