Actualizari SmartBill

e-Factura
23 Mai 2022

Facturile emise pot fi descarcate in formatul standardizat e-Factura.  

Acest format standardizat este un fisier XML care poate fi apoi incarcat in sistemul RO E-Factura, in Spatiul Privat Virtual (SPV) de pe site-ul ANAF.

e-Factura poate fi descarcata din pagina de vizualizare a documentelor. 

Facturile emise pot fi descarcate in formatul standardizat e-Factura.  

Acest format standardizat este un fisier XML care poate fi apoi incarcat in sistemul RO E-Factura, in Spatiul Privat Virtual (SPV) de pe site-ul ANAF.

e-Factura poate fi descarcata din pagina de vizualizare a documentelor. 

Vezi tot
Mai putin
Inregistrarea automata a cheltuielilor pe baza fisierelor PDF preluate prin iOS
23 Martie 2022

Procesului de recunoastere de text (OCR) iti permite sa inregistrezi cheltuieli si pe baza fisierelor PDF.

Alte fix-uri.

Importul borderourilor cu incasari in valuta
18 Martie 2022

Incasarile in valuta operate prin procesatorii de plati pot fi importate in SmartBill.

La import, se alege moneda, iar in raport se preiau valorile exact cum au fost inregistrate de procesator. In plus, pentru fiecare incasare este afisat cursul valutar din momentul in care a fost efectuata.

Incasarile in valuta operate prin procesatorii de plati pot fi importate in SmartBill.

La import, se alege moneda, iar in raport se preiau valorile exact cum au fost inregistrate de procesator. In plus, pentru fiecare incasare este afisat cursul valutar din momentul in care a fost efectuata.

Vezi tot
Mai putin
Optimizari la inregistrarea platilor
04 Martie 2022

Am optimizat inregistrarea platilor pentru anumite situatii, in sensul completarii automate a unor informatii sau a adaugarii unor date care permit identificarea rapida a acestor operatiuni. Astfel:

  • La inregistrarea unei chletuieli cu bon fiscal, optiunea Plateste acum se activeaza automat;
  • La inregistrarea unei plati cu bon fiscal prin card, poti selecta contul bancar de pe care operezi plata;
  • La inregistrare/modificare operatiune in extrasul de cont, in cazul platilor, lista documentelor neplatite va cuprinde si Bonurile fiscale si Carnetele de comercializare.

Am optimizat inregistrarea platilor pentru anumite situatii, in sensul completarii automate a unor informatii sau a adaugarii unor date care permit identificarea rapida a acestor operatiuni. Astfel:

  • La inregistrarea unei chletuieli cu bon fiscal, optiunea Plateste acum se activeaza automat;
  • La inregistrarea unei plati cu bon fiscal prin card, poti selecta contul bancar de pe care operezi plata;
  • La inregistrare/modificare operatiune in extrasul de cont, in cazul platilor, lista documentelor neplatite va cuprinde si Bonurile fiscale si Carnetele de comercializare.
Vezi tot
Mai putin
Modificari la gestionarea cheltuielilor
16 Februarie 2022

Imbunatatiri in procesul de gestionare a cheltuielilor:

1. Modificari in raportul din care se administreaza cheltuielile firmei: Cheltuieli (pentru conturile SmartBill Facturare) / Documente furnizori (pentru conturile SmartBill Gestiune):

  • noua structura a raportului simplifica urmarirea informatiilor;
  • noile statusuri Platit, Partial si Depasit (similare cu cele ale facturilor emise) usureaza identificarea documentelor pentru care s-au facut plati sau care au scadenta depasita;
  • filtrarea readaptata permite gasirea documentelor de care esti interesat.

2. La inregistrarea incasarilor si a platilor, indiferent de unde se face operatiunea, se permite adaugarea contului IBAN sau a curierului/procesatorului de plati. 

3. La importul borderourilor de la curieri, un link iti indica modelul fisierului pe care trebuie sa-l importi, in functie de curierul/procesatorul cu care colaborezi.

4. Elementele Cheltuieli si Sume de plata afisate pe Dashboard au fost imbunatatite:

  • in Cheltuieli, poti alege intre afisarea totalului cu sau fara TVA;
  • la clik pe intervalele de timp afisate in Sume de plata, esti transferat in raportul din care poti gestiona platile, filtrat pe intervalul selectat.

Imbunatatiri in procesul de gestionare a cheltuielilor:

1. Modificari in raportul din care se administreaza cheltuielile firmei: Cheltuieli (pentru conturile SmartBill Facturare) / Documente furnizori (pentru conturile SmartBill Gestiune):

  • noua structura a raportului simplifica urmarirea informatiilor;
  • noile statusuri Platit, Partial si Depasit (similare cu cele ale facturilor emise) usureaza identificarea documentelor pentru care s-au facut plati sau care au scadenta depasita;
  • filtrarea readaptata permite gasirea documentelor de care esti interesat.

2. La inregistrarea incasarilor si a platilor, indiferent de unde se face operatiunea, se permite adaugarea contului IBAN sau a curierului/procesatorului de plati. 

3. La importul borderourilor de la curieri, un link iti indica modelul fisierului pe care trebuie sa-l importi, in functie de curierul/procesatorul cu care colaborezi.

4. Elementele Cheltuieli si Sume de plata afisate pe Dashboard au fost imbunatatite:

  • in Cheltuieli, poti alege intre afisarea totalului cu sau fara TVA;
  • la clik pe intervalele de timp afisate in Sume de plata, esti transferat in raportul din care poti gestiona platile, filtrat pe intervalul selectat.
Vezi tot
Mai putin